0 emner
Vælg en side

Handelsbetingelser

Firmaoplysninger

La Viña

Adresse: Enhøjsvej 11, DK-3450 Allerød, Denmark

E-mail: mail@lavina.dk

Telefon: +45 4265 5521

CVR nr.: 37536040

VAT no.: DK37536040

Bank: Nykredit Bank

Reg. og kontonr.: 5479-0004247113

IBAN: DK0554790004247113

SWIFT: NYKBDKKK

 

Bestilling

Du kan bestille varer i vores web shop lavina.dk eller ved at sende din bestilling på mail til mail@lavina.dk.

Har du ønsker om varer, du ikke finder i shoppen, er du altid velkommen til at kontakte os, så vi kan undersøge mulighederne for at skaffe det hjem.

For bestilling af vin skal du være fyldt 16 år.

Priser

Alle priser på lavina.dk er i DKK (danske kroner) og inkl. moms og afgifter.

Betaling

Betaling kan foretages med Visa eller Mastercard eller ved bankoverførsel til konto i Nykredit Bank, konto nr. 5479-0004247113.

Ved betaling med kort, trækkes beløbet først, når varen er afsendt. Du betaler ikke gebyr ved betaling med betalingskort på lavina.dk.

Levering

Hos La Viña tilbyder vi dag-til-dag levering og efterstræber, at alle ordrer modtaget på hverdage før kl. 16.00 afsendes samme dag. Ordrer indgået efter kl. 16.00 kan først forventes at blive afsendt dagen efter. Ved bestilling i weekenden, indleveres ordrer modtaget inden søndag kl. 14.00 til forsendelse søndag.

Bemærk venligst, at ordren ved betaling med bankoverførsel først afsendes, når betaling er registreret på vores konto.

Har du særlige ønsker til leveringen, er du velkommen til at skrive det på ordren eller ved at sende en mail til mail@lavina.dk.

Med mindre andet aftales, sendes din ordre med PostNord til nærmeste pakkeshop. Bemærk, at det for at tilbyde dag-til-dag levering forudsættes, at PostNord ligeledes lever op til dette kvalitetsmål. La Viña kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord.

Vi tilbyder ikke levering til Færøerne, Grønland og udlandet.

Fragt- og leveringsbetingelser

Alle ordrer over kr. 1.000,- inkl. moms leveres fragtfrit. Ved ordrer under kr. 1.000,- inkl. moms, tillægges forsendelsesomkostninger på kr. 85,- inkl. moms.

Reklamationsret

La Viña yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Ved fejl, mangler eller udeblevne leverancer bedes henvendelse umiddelbart rettet til La Viña på mail@lavina.dk. Det er derfor vigtigt at undersøge de leverede varer for eventuelle fejl og mangler som f.eks. flaskernes og etiketternes stand og rette henvendelse til La Viña indenfor rimelig tid.

Der kan som udgangspunkt ikke reklameres over smagen af de købte varer, lige som reklamationsretten er begrænset af varens naturlige holdbarhed. Ved konstatering af propsyge eller anden fejl ved vinen indenfor tidsfristen for reklamationsretten, skal du ikke hælde vinen ud, men umiddelbart sætte proppen i flasken og sende en reklamation til La Viña. I de fleste tilfælde vil vi bede om, at den fejlbehæftede vin returneres for nærmere undersøgelse hos leverandøren. I sådanne tilfælde skal returnering ske til La Viña’s firmaadresse efter forudgående aftale, idet vi dækker omkostninger til returforsendelsen. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og herfra skal varerne returneres til La Viña’s firmaadresse indenfor yderligere 14 dage.

Meddelelsen skal gives pr. mail til mail@lavina.dk. I meddelelsen skal du tydeligt gøre opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her: Fortrydelsesformular

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare købt hos La Viña kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives på http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse, mail@lavina.dk.